İptal & İade Koşulları

Siparişlerimde iade ya da değişim talebinde bulunabilir miyim?

 

Evet, siparişleriniz için iptal ya da iade talebinde bulunabilirsiniz.
**Kampanyalı/indirimli ürünlerde iade mevcut değildir. Stoklar dahilinde değişim uygulanır.**

 

Siparişimi dağıtıma çıkmadan iptal edebilir miyim?

  

Sipariş iptal talebinizi [email protected] e-posta adresimize veya 0 (532) 580 11 00 numaralı hattımızdan arayarak ya da whatsapp aracılığı ile iletebilirsiniz. 

 

Siparişim iptal edildiğinde param ne kadar sürede iade edilir?

 

İadeniz onaylandıktan sonra size bir e-posta gönderilir ve ürün bedelinizin geri ödemesi yapılır. Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 7-15 iş günü sürebilir. Bu süreç genel bir uygulama olup, maio.com.tr 'nin müdahale hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızla iletişime geçebilirsiniz.

Satın aldığım ürünü teslim aldım ama iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

 

İade koşulları çerçevesinde, siparişinizin size ulaştığı günden itibaren 3 gün içerisinde talebinizi ve ürünle alakalı probleminizi [email protected] adresine ya da 0 (532) 580 11 00 numaralı telefona arayarak ya da whatsapp aracılığı ile iletebilirsiniz. 
Alıcı, 14 gün "içinde" satın almış olduğu ürün/ürünleri aldığı şekliyle iade etmek zorundadır. 

İade talebiniz en kısa zamanda işleme alınacaktır. 

**Kampanyalı/indirimli ürünlerde iade mevcut değildir. Stoklar dahilinde değişim uygulanır**
 

Size Nasıl Ulaşabilirim?

 

Bizlere [email protected] adresinden ya da 0(532) 580 11 00 numaralı hattımızdan arayarak veya whatsapp aracılığı ile ulaşabilirsiniz.

 

İade Şartları

İade edilecek ürün/ürünler;
ürün kilitli ip/etiketi kopartılmamış ya da hijyen bantları çıkartılmamış olup, teslim alınan şeffaf koruma poşeti ve orijinal paketi/ kutusu ile geri gönderilmelidir. Ürün, teslim alındığı haliyle iade edilmelidir.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. **Tutanak tutulmamış hasarlı ürünler kesinlikle iade alınmamaktadır.**

 

Ürünün iade edilebilmesi için, MAIO ambalajı ile beraber gönderilmesi, MAIO kutu/ambalajının kargo yolculuğu esnasında ürün/ürünlerin zarar görmemesi adına,
size gönderildiği haliyle mutlaka kargo poşetlerine ya da herhangi bir koruma görevi görecek poşete konması gerekmektedir. Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilememekte ve bedeli geri ödenmemektedir.

 

Kullanılmış, tahrip edilmiş vb. şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
14 günü geçmiş ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Eğer iade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise tutanak karşılığında kargo ücreti, firmamız tarafından karşılanmaktadır. 
Diğer koşulsuz iade ve değişim durumlarında ise kargo ücreti size aittir .

Kurumsal faturalı ürünlerin iade işlemi için ürünün, kurum tarafından düzenlenen
«Ürün Birim Fiyatı + KDV» formatıyla kesilmiş «İade Faturası» ile gönderilmesi ve kargoya teslim edilmeden önce iade talebinin MAIO 'ya bildirilmesi gerekmektedir.


İade/Değişim yapılması istenen ürünler için sadece MAIO ile iletişime geçilmelidir. Tüm değişim/iade talepleri MAIO ' ya bildirilmeli ve MAIO ' ya iletilmek üzere kargolanmalıdır.

İade ve değişim taleplerinde kargo ücreti müşteriye aittir.


İadesi onaylandığında işlemleriniz en kısa sürede başlatılacaktır.


ALICI, ürünü kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.